Tellimise info

Palun pea meeles! Iga lillekimp ja seade on käsitöö, mis on ainulaadne. Floristid võivad vajadusel osaliselt lilli asendada lähtuvalt poes olevast valikust, kuna kõik lilled ei ole aastaringselt saadaval.  Kärolille e-poes on kõik tootepildid illustratiivse tähendusega. Hoolitseme selle eest, et seade üldmulje, emotsioon ja koloriit jääksid võimalikult sarnaseks pildil oleva tootega. 

Pühade ajal (valentinipäev, naistepäev, emadepäev) ei saa me garanteerida kulleriga kohaletoimetamist kellaajaliselt. Tellimused toimetatakse kohale päeva jooksul.
  • Tellimiseks lisa sobivad tooted ostukorvi, mis avaneb lehe ülaääres. Ostukorvi jäta kõik vajalik info tellimuse kohta ning vali sobiv kuupäev ja kohaletoimetamise viis.
  • Enne kella 14.00 tehtud kullertellimused viiakse soovi korral kohale samal päeval. Hiljem tehtud tellimusi samal päeval ilma eelneva kokkuleppeta me kohale ei toimeta.
  • Enne kella 16.00 tehtud tellimused ise järele tulemisega lillepoodi saab kätte samal päeval. Hiljem tehtud e-poe tellimusi samal päeval ilma kokkuleppeta lillepoed ei väljasta.
  • Kindlal kellaajal kohale viimine on garanteeritud vaid eelneval kokkuleppel. Kuller viib saadetise kohale tööpäeva jooksul. Soovi korral võid täpsustada ajavahemiku 3 tundi, mil saaja võiks kodus olla, ostukorvis lisainfo all.
  • Palun kontrolli, et saaja telefoninumber ja aadress oleksid õiged. Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui põhjuseks on vale/ebatäpne aadress või telefoninumber. 
  • Tellides kimbud hotelli, spasse, hooldekodusse või haiglasse, viime kimbu kohale administraatorini.
  • Raha ei tagastata tellijale, kui saaja keeldub lilli vastu võtmast. 
  • Tellimused lähevad täitmisele ainult pärast 100% ettemaksu tasumist. 
  • Et veenduda, et lillede saaja oleks kodus, helistame alati ette. Kui saaja telefonile ei vasta, proovime mõne aja pärast uuesti. Vajadusel helistame ka tellijale. Üllatuse tekitamiseks ütleme saajale, et meil on talle saadetis. 
  • Kohaletoimetamine võib valitud ajavahemikust võtta kauem aega, kui me saajat kätte ei saa. 
  • Me ei avalda kimbu saatja nime, kui seda pole märgitud ostukorvis „kaardi tekst“ lahtrisse.
  • Garanteerime, et lilled on värsked ja viiakse meie usaldusväärse kulleri poolt isiklikult kohale.
  • Küsimuste ja ettepanekute osas võtke palun ühendust lillepoodkarolill@gmail.com