Tellimise info

Palun pea meeles! Iga lillekimp ja seade on unikaalne käsitöö. Floristid võivad vajadusel osaliselt lilli asendada lähtuvalt poes olevast valikust, kuna kõik lilled ei ole aastaringselt saadaval. Hoolitseme selle eest, et seade üldmulje, emotsioon ja koloriit jääksid võimalikult sarnaseks pildil oleva tootega.

  • Tellimiseks lisa sobivad tooted ostukorvi. Ostukorvi jäta kõik vajalik info tellimuse kohta ning vali sobiv kuupäev ja kohaletoimetamise viis.
  • Enne kella 14.00 tehtud tellimused viiakse soovi korral kohale samal päeval. Hiljem tehtud tellimusi samal päeval ilma eelneva kokkuleppeta me kohale ei toimeta.
  • Kindlal kellaajal kohaleviimine on garanteeritud vaid eelneval kokkuleppel. Soovi korral võid täpsustada ajavahemiku 3 tundi, mil saaja võiks kodus olla, ostukorvis lisainfo all.
  • Palun kontrolli, et saaja telefoninumber ja aadress oleksid õiged. Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui põhjuseks on vale/ebatäpne aadress või telefoninumber. 
  • Raha ei tagastata tellijale, kui saaja keeldub lilli vastu võtmast. 
  • Tellimused lähevad täitmisele ainult pärast 100% ettemaksu tasumist. Ülekandega makstes saada maksekorralduse koopia meilile lillepoodkarolill@gmail.com 
  • Et veenduda, et lillede saaja oleks kodus, helistame alati ette. Kui saaja telefonile ei vasta, proovime mõne aja pärast uuesti. Vajadusel helistame ka tellijale. Üllatuse tekitamiseks ütleme saajale, et meil on talle saadetis. 
  • Kohaletoimetamine võib valitud kellaajast edasi lükkuda, kui me saajat kätte ei saa. 
  • Saadame tellijale ka kinnitusmeili, kui kimp on kulleriga teel. Kinnitusmeile me ei saada 14.02 valentinipäeval, 08.03 naistepäeval ega emadepäeval.  
  • Me ei avalda kimbu saatja nime, kui seda pole märgitud ostukorvis „kaardi tekst“ lahtrisse.
  • Garanteerime, et lilled on värsked ja viiakse meie usaldusväärse kulleri poolt isiklikult kohale.
  • Küsimuste ja ettepanekute osas võtke palun ühendust lillepoodkarolill@gmail.com